ServiceNow

Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service

De complexe aard van de gezondheidszorg, met zijn ongelijksoortige systemen, papieren dossiers en verspreide zorgverleners, creëert obstakels voor het leveren van naadloze, consistente zorg. Niet op elkaar aangesloten processen en mensen verhogen de kosten en verhinderen een end-to-end service-ervaring.

Hoe kunt u uw activiteiten stroomlijnen en digitaliseren om patiënten en zorgverleners sneller en met minder wrijving van dienst te zijn? Iedereen heeft een slimmere manier van werken nodig. Lees verder om te ontdekken hoe u silo's kunt doorbreken, proactiever kunt zijn en de klanttevredenheid kunt verbeteren.

Fijn dat je geïnteresseerd bent!

Om deze whitepaper te kunnen downloaden moet je geregistreerd zijn. Heb je al een account? Dan kan je hier inloggen.

Ook interessant

Alle whitepapers bekijken