Whitepaper samenvatting

Service Management 2020: Integreer, Optimaliseer en Automatiseer

Service Management 2020: Integreer, Optimaliseer en Automatiseer
Het IT-landschap binnen je organisatie wijzigt continu. Als IT-manager ben je daarom doorlopend op zoek naar oplossingen voor de volledige organisatie. Je wilt processen automatiseren en efficiënter inrichten, het applicatie landschap beheersbaar houden en tegemoet komen aan de wensen vanuit de business.

Hoe breng je deze ambities in de praktijk? Hoe laat je Service Management werken voor jouw organisatie? En kies je dan voor een Service Management-platform voor de IT-processen (ITSM) of integreer je direct ook andere ondersteunende processen, zoals HR- of facilitaire processen (ESM)? In deze whitepaper behandelen we de belangrijkste trends en valkuilen.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: Ivanti
Kenmerken:
Publicatie datum: 24-06-2020
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Ivanti

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners