Whitepaper samenvatting

Automatisering van de Service Delivery voor de hele onderneming

Automatisering van de Service Delivery voor de hele onderneming
Veel IT-teams hebben een bewezen staat van dienst als het gaat om het bestrijden van brandjes, het opleveren van boeiende diensten en het creëren van meer waarde voor het bedrijf. Om effectief te innoveren, hebben ze de functionaliteit van hun IT Service Management oplossing gebruikt om de levenscyclus van de dienstverlening te automatiseren en te ondersteunen, van het vastleggen van de aanvraag tot de sanering. Met geautomatiseerde workflows hebben IT-teams dure handmatige processen geëlimineerd en tegelijkertijd de IT-activiteiten efficiënter en veiliger gemaakt.

Maar een moderne dienstverlening hoeft zich niet te beperken tot IT. Voor veel organisaties wordt het duidelijk dat alle bedrijfsafdelingen efficiënter en proactiever kunnen worden door handmatige processen die momenteel worden aangestuurd door ad hoc e-mails, gedateerde spreadsheets of papieren documenten te transformeren naar geautomatiseerde, meer gestroomlijnde workflows.

IT-teams die hun activiteiten hebben bijgewerkt met een moderne IT Service Management oplossing zijn goed gepositioneerd om de diensten en het aanbod van andere afdelingen te helpen automatiseren. Lees in deze whitepaper hoe dit ook voor uw organisatie positief kan uitpakken!
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: Ivanti
Kenmerken:
Publicatie datum: 30-04-2020
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Ivanti

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners