Whitepaper samenvatting

Leviaan over Serviceware in de praktijk

Leviaan over Serviceware in de praktijk
Leviaan gebruikt Serviceware voor het plannen van cliëntafspraken en het registreren van zorg. Resultaat is dat Leviaan efficiënter werkt en een hogere productie realiseert zonder dat dit ten koste gaat van de cliënt. De roosters van medewerkers en cliëntafspraken op elkaar afstemmen is voor veel zorgorganisaties een uitdaging. Zeker op het moment dat professionals zelf afspraken met cliënten maken zoals veel gebeurt in de GGZ. Dan is het vaak niet duidelijk wie er beschikbaar is wanneer iemand uitvalt door bijvoorbeeld ziekte. Efficiënter plannen en meer inzicht krijgen in de knelpunten vraagt dan om slimme digitalisering van processen. Serviceware ondersteunt Leviaan bij deze processen.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 13-01-2020
Bestandstype: pdf
Document: Reference Case
Taal: NL
Gepubliceerd door: helpLine

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners