Whitepaper samenvatting

Lean Service Management, 1+1=3

Lean Service Management, 1+1=3

Efficiënt werken. In veel (IT-)organisaties is dit vaak een moeizaam proces. Processen zijn nuttig, maar vaak niet efficiënt.


Wanneer je volgens de Lean-principes werkt, sla je al een grote slag in het efficiënt werken door het verwijderen van verspilling.


Werk je met de ISM-methode, dan heb je een werkwijze om effectief IT-diensten te realiseren.

Veel organisaties worstelen met het vasthouden aan hun werkwijze en het continu verbeteren.


Combineer je ISM en Lean dan wordt 1 en 1 al snel 3.


In deze whitepaper leggen we kort uit:

• Wat de voordelen van de ISM-methode zijn;

• Wat de principes van Lean zijn;

• Hoe Lean en ISM elkaar versterken in een servicegeoriënteerde organisatie.


Tenslotte geven we tips mee hoe je in jouw organisatie kunt beginnen met Lean en ISM.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 15-03-2019
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: De ISM-methode
Onderwerpen:
Agile

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners