Whitepaper samenvatting

De klant als datagedreven organisatie nog beter kunnen bedienen

De klant als datagedreven organisatie nog beter kunnen bedienen

Beteugeling van zorgkosten, nieuwe inkoopmodellen, productinnovaties… Dit zijn slechts enkele van de uitdagingen waar ‘gezondheidshuis’ Mathot mee te maken heeft. “In onze complexe marktomgeving is het essentieel om over realtime stuurinformatie te beschikken en deze goed te benutten. Abecon helpt ons om onze managers te voorzien van rapporten en dashboards waarmee ze snel over heldere inzichten beschikken om de juiste keuzes te kunnen maken.”

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 21-01-2019
Bestandstype: pdf
Document: Reference Case
Taal: NL
Gepubliceerd door: Abecon Informatiesystemen BV
Onderwerpen:
Big Data

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners