Whitepaper samenvatting

Kennisbeheer: het complete handboek

Kennisbeheer: het complete handboek
Deel kennis en maak je servicedesk snellerKampt jouw servicedesk met veel eenvoudige terugkerende meldingen? Zetten je medewerkers onnodig veel meldingen door naar de tweede lijn? Envraag je je af hoe je dit handiger kunt aanpakken? Kennisbeheer is de oplossing.

Wat leert dit e-book me? 
- Wat is kennisbeheer
- Wat is KCS?
- Waarom zou je investeren in kennisbeheer?
- Bereken hoeveel geld je bespaart.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 21-01-2019
Bestandstype: pdf
Document: E-book
Taal: NL
Gepubliceerd door: TOPdesk Nederland BV

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners