Whitepaper samenvatting

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie

Valt het u zwaar om meerwaarde te halen uit uw legacy ITSM tools? Volgens een EMA onderzoek beheren meer dan 50% van de grotere organisaties meerdere Help Desks.

In het internet tijdperk heeft de IT afdeling behoefte aan flexibiliteit. Echter de meeste IT afdelingen zijn druk met het dagelijkse onderhoud. IT afdelingen moeten consolideren, standaardiseren en stroomlijnen om kosten te verminderen en te innoveren.

Lees de gids en ontdek:

  • 7 redenen om te consolideren
  • 4 belangrijke elementen van een consolidatie project
  • 6 stappen om succesvol te zijn
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 05-07-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Axios Systems Benelux

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners