Whitepaper samenvatting

Uw indiensttredings proces verbeteren? Gebruik Customer Journey Mapping.

Uw indiensttredings proces verbeteren? Gebruik Customer Journey Mapping.
Voor veel medewerkers is hun eerste werkdag ook direct het eerste moment waarop ze een beeld krijgen van uw dienstverlening. Levert u een positieve klantbeleving voor hen op dat moment? Zijn de communicatiekanalen goed afgestemd? En hoe efficiënt verloopt dit proces volgens u? Tijdens deze presentatie gaan we in op de Customer Journey Mapping methode waarmee verbeteringen in het klantcontact duidelijk zichtbaar worden. In de vorm van een starterskit, krijgt u praktische handvatten mee om de klantbeleving te verbeteren en een goede eerste indruk achter te laten.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 20-04-2018
Bestandstype: pdf
Document: Presentatie
Taal: NL
Gepubliceerd door: TOPdesk Nederland BV
Onderwerpen:
Service Desk

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners