Whitepaper samenvatting

Top 10 KPI's voor IT-serviceproviders

Top 10 KPI's voor IT-serviceproviders

Er wordt veel gezegd en geschreven over (data) meten, accountability en het gebruik van data om betere beslissingen te nemen. Iedereen heeft een theorie over hoe je het zou moeten doen.

In deze handleiding helpen we je op weg en identificeren we de 10 belangrijkste Key Performance Indicators (KPI's) voor IT-serviceproviders. Deze KPI’s zijn cruciaal voor het beter prioriteren en om SLA- en bedrijfsdoelstellingen te behalen.

Het lezen van dit eBook helpt bij:

  • Het bepalen op welke KPI's uw bedrijf moet sturen
  • Het meten van zowel operationele (realtime) als trending (lange termijn) prestaties
  • Het ontdekken van verborgen groeimogelijkheden
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 24-04-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Autotask
Onderwerpen:
Service provider

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners