Whitepaper samenvatting

Een eenvoudig maturity-model voor Service Excellence en tooling

Een eenvoudig maturity-model voor Service Excellence en tooling
Facilitaire organisaties realiseren zich meer en meer dat de kwaliteit van dienstverlening niet meer alleen afhangt van de kwaliteit van de ingezette technologie, maar dat klanten moeten worden ontzorgd door optimale ondersteuning van hun kerntaken. Ze realiseren zich ook dat een voorspelbare dienstverlening vooral wordt bereikt door een werkwijze waarmee ze in control zijn van hun bijdrage om die kerntaken 24/7 te ondersteunen. Hoe meer een klant afhankelijk van die ondersteuning is, hoe meer de leverancier in control moet zijn, om te garanderen dat de ondersteuning vlekkeloos en naadloos op de klantbehoefte aansluit. Een facilitaire organisatie zal dan gebruik moeten maken van slim gekozen hulpmiddelen om haar prestaties mee te borgen. Die middelen moeten dan ook nog zodanig ingericht zijn dat ze juist die servicegaranties optimaal ondersteunen. Met alleen een mooie tool ben je er dus niet.
In dit artikel beschrijven we een volwassenheidsmodel voor serviceorganisaties, waarin we precies aangeven welke soort tooling op welk niveau nodig is.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 17-01-2018
Bestandstype: pdf
Document: Artikel
Taal: NL
Gepubliceerd door: Stichting SURVUZ

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners