Whitepaper samenvatting

Verhoging patiëntveiligheid in operatiekamer

Verhoging patiëntveiligheid in operatiekamer
Door de steeds groeiende aandacht van de overheid, media en de patiënt, worden er steeds hogere eisen gesteld aan de registratie van medische apparatuur en het borgen van onderhoudswerkzaamheden aan deze apparatuur. Enerzijds dienen de patiëntveiligheid en de kwaliteit te worden geborgd, anderzijds dient op efficiënte wijze te worden voldaan aan de gestelde eisen. Daarom wordt er steeds weer gezocht naar innovatieve oplossingen. In het Delftse Reinier de Graaf ziekenhuis is een geautomatiseerde checklist in gebruik genomen voor de controle van medische apparatuur in de operatiekamer. Dankzij een unieke koppeling van het track & trace systeem van LogiSense en de Maintenance Management software van Ultimo is men realtime op de hoogte van de aanwezigheid en de onderhouds- en veiligheidsstatus van de in de OK benodigde apparatuur. In gesprek met Leendert Jan Zonneveld (LogiSense), Onno Vellekoop (Reinier de Graaf Gasthuis) en Annetje Guedon (Technische Universiteit Delft) wordt het unieke samenwerkingsproject toegelicht. 
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 05-12-2017
Bestandstype: pdf
Document: Reference Case
Taal: NL
Gepubliceerd door: Ultimo Software Solutions

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners