Whitepaper samenvatting

Verhoog de zelfredzaamheid van uw klant

Verhoog de zelfredzaamheid van uw klant
Meer handen aan het bed, minder overhead en meer zelfsturing; dit zijn veel gehoorde wensen binnen de Zorg. Hoe kunt u hier een bijdrage aan leveren als ondersteunende afdeling? Hoe zorgt u ervoor dat behandelaars, medewerkers en zelfs cliënten zelfredzamer worden? En u tegelijkertijd de kwaliteit van de dienstverlening verhoogd? Tijdens deze presentatie laat TOPdesk zien hoe u dit bereikt. Door benodigde kennis en informatie eenvoudig aan te bieden en uw klanten zelf in staat te stellen om snel hun vragen te beantwoorden en storingen op te lossen. Deze strategie (ook wel bekend als Shift Left) leidt tot kostenbesparing, hogere efficiëntie en zorgt tegelijkertijd voor een hogere klanttevredenheid, vanwege de transparantie en zelfstandigheid. Tijdens deze presentatie toon ik u enkele resultaten die bereikt zijn bij organisaties waar dit is doorgevoerd.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 22-03-2017
Bestandstype: pdf
Document: Presentatie
Taal: NL
Gepubliceerd door: TOPdesk Nederland BV

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners