Whitepaper samenvatting

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden

Klanten en gebruikers verwachten dat IT steeds sneller en goedkoper wordt. Om aan deze vraag te voldoen moeten CIOs hun afdelingen en werkwijze ingrijpend transformeren, Top-down en Bottom up, terwijl de geleverde service hetzelfde of zelfs beter moet zijn. En effectieve adoptie van nieuwe technologie geeft uw organisatie een voorsprong, of uw concurrent. Disrupt or be disrupted.

Ondanks vooruitgang is traditioneel IT service management (ITSM) support niet geschikt voor een alsmaar snellere en disruptievere digitaliserende omgeving. In deze e-gids zult u ontdekken waarom een nieuwe benadering van ITSM is niet alleen nodig is om concurrerend te blijven - het is van essentieel belang voor het voortbestaan van bedrijven. Lees nu hoe SABRE (Semi-automated Business Research Environment) technologie ITSM support herdefinieert.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 03-08-2016
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: ServiceNow

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners