Whitepaper samenvatting

De Zorg centraal door middel van 3 Service management toepassingen

De Zorg centraal door middel van 3 Service management toepassingen
Zorg centraal, zelfredzaamheid en transparantie zijn tegenwoordig de belangrijkste kernwaarden voor de dienstverlenende afdelingen binnen de Zorg. Het antwoord van TOPdesk hierop is: Zet de klant centraal! Door middel van een online Product- en dienstencatalogus, Shared Service Management en toepassing van het Shift Left (Left) principe kunnen dienstverlenende organisaties aan deze kernwaarden voldoen. In deze presentatie vertellen wij graag meer over de implementatie hiervan en welke resultaten u hiermee bereikt.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 08-04-2016
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: TOPdesk

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners