Whitepaper samenvatting

Zorginstelling HSK gaat van reactief naar proactief beheer en monitoring van nieuwe IT-omgeving

Zorginstelling HSK gaat van reactief naar proactief beheer en monitoring van nieuwe IT-omgeving
HSK, de organisatie voor psychologische zorg met 28 locaties, groeide harder dan haar IT-omgeving aan kon, waardoor capaciteits- en beheerproblemen opspeelden. Daarop besloot zij een nieuwe, op Citrix en VMware gebaseerde, IT-omgeving te bouwen en te huisvesten in een onafhankelijk datacenter. Voor het beheren en het monitoren van deze nieuwe IT-infrastructuur ging HSK op zoek naar een nieuwe partner en stelde daarbij een aantal eisen.

De winnende partij diende onder andere proactieve monitoring te leveren, de beheerkosten te verlagen en technische kennis van en ervaring met de IT-infrastructuur te hebben. De keuze voor SPS heeft geleid tot een omslag van reactief naar proactief beheer en flinke kostenbesparingen. De nieuwe situatie geeft HSK de ruimte om zich op andere projecten te richten.

Waarom stelde HSK de genoemde eisen aan de beheerpartij. Hoe is SPS aan die eisen tegemoet gekomen en wat zijn de resultaten? Victor van Hassel, hoofd ICT, vertelt.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: SPS
Kenmerken:
Publicatie datum: 10-05-2016
Bestandstype: pdf
Document: Reference Case
Taal: NL
Gepubliceerd door: SPS

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners