Whitepaper samenvatting

Unified Communications as a Service (UCaaS): efficiënter én effectiever communiceren voor een vaste prijs per maand

Unified Communications as a Service (UCaaS): efficiënter én effectiever communiceren voor een vaste prijs per maand

In de sterk gedigitaliseerde wereld van nu volgen de nieuwste communicatiemiddelen elkaar in razend tempo op. Van bellen tot gebeld worden van webvergaderingen tot instant messaging. De bedrijfsvoering van een organisatie is in grote mate afhankelijk van communicatie. Via e-mail, video calling of chat. Deze verschillende vormen van communicatie zijn samen geinteregreerd in Unified Communications (UC).

Door de juiste informatie beschikbaar te hebben op juiste moment, bijvoorbeeld een contactkaart die automatisch opgeroepen wordt bij een binnenkomende gesprek, kunnen uw medewerkers effectiever communiceren. Zeker als dit is afgestemd op uw business proces.

Maar wat is het verschil tussen Unified Communications en Unified Communications as a Service (UCaaS)? Beide diensten optimaliseren bedrijfsprocessen door de technische integraties van de verschillende vormen van communicatie. Het één on-premises en het ander vanuit de Cloud. Het voordeel van de Cloud? Voorspelbare kosten en gegarandeerde service levels.

Lees verder en beoordeel de potentie van UCaaS voor uw organisatie vandaag nog!

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: Axians
Kenmerken:
Publicatie datum: 11-02-2015
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Axians

Lees ook

ICT vacatures in de zorg
 
Hoofdmediapartner
Mediapartners