Veelgestelde vragen

Wij hebben de meest gestelde vragen over de verplaatsing van Zorg & ICT naar mei 2021 voor je op een rij gezet. 

 

Ik heb mij al geregistreerd. Blijft mijn toegangsbewijs gewoon geldig?

Om Zorg & ICT op 18, 19 of 20 mei 2021 te bezoeken, dien je je opnieuw te registreren. Wij houden je op de hoogte zodra dat begin 2021 weer kan en de registratie weer wordt opengesteld. 

Ik heb mij nog niet geregistreerd. Vanaf wanneer kan ik mij registreren voor de editie in mei 2021?

Je kunt je vanaf begin volgend jaar registreren voor Zorg & ICT in mei 2021. Dat kan via de website. Je ontvangt dan gelijk een bevestiging, waarmee je Zorg & ICT op 18, 19 of 20 mei 2021 kunt bezoeken.

 

Wanneer is het programma voor Zorg & ICT 2021 bekend?

Ook tijdens Zorg & ICT 2021 is er een uitgebreid inhoudelijk programma met lezingen en beurstours. De exacte invulling hiervan verschijnt begin 2021 op de website. Tijdens je registratie voor een bezoek aan de beurs kun je je direct inschrijven voor de verschillende sessies en tours.

 

Waarom wordt Zorg & ICT verplaatst naar mei 2021?

Veel exposanten & partners van Zorg & ICT hebben aangegeven het laten doorgaan van Zorg & ICT in oktober 2020 – in het licht van de huidige omstandigheden - niet wenselijk te vinden. Met de kennis van nu is het nog niet duidelijk of de richtlijnen van de overheid ons na 1 september a.s. de ruimte geven om een groot event te organiseren en of zorgmedewerkers wel in de gelegenheid zijn om een event te bezoeken.  
We zijn daarom helaas genoodzaakt de reeds eerder verplaatste editie opnieuw te verplaatsen en wel naar 18, 19 en 20 mei 2021. We zijn er van overtuigd dat we in mei 2021 onder betere omstandigheden een goede en succesvolle beurs kunnen organiseren.

Heb je nog andere vragen? Neem gerust contact met ons op.

Telefoon: +31 30 295 5911

E-mail: info@jaarbeurs.nl

Hoofdmediapartner
Mediapartners