Haal meer uit uw beursdeelname

Zet uw beursdeelname extra kracht bij door de inzet van één of meerdere promotiemiddelen voor, tijdens of na de beurs. Door het inzetten van een totaalcampagne verhoogt u uw bereik naar uw doelgroep. Met een promotiepakket bent u verzekerd van verschillende exposuremogelijkheden voor, tijdens of na beurs.

Zes redenen om promotiemiddelen in te zetten

 

  • Verhoog uw bereik
  • Genereer meer leads
  • Val extra op tussen uw concurrenten
  • Vergroot uw naamsbekendheid
  • Trek de juiste doelgroep naar uw stand
  • Kom voorafgaand aan de beurs al in contact met uw doelgroep

 

De promotiepakketten en –middelen helpen u eenvoudig met het bereiken van uw promotiedoel- stellingen.

  • Imago: profileren of veranderen van het eigen imago
  • Bekendheid: creëren van meer bekendheid (bereik in de markt) voor eigen naam of merk
  • Bezoek: ontvangen van zoveel mogelijk bezoekers op de stand en genereren van zoveel mogelijk leads
  • Inhoud: overbrengen van kennis over een product of dienst
  • Netwerk: onderhouden van contacten met potentiële en bestaande klanten, eventueel in samenwerking met partners



Losse promotie items 2017

Wilt u weten welke items het meeste overeenkomen met uw doelstellingen? Vraag hier de brochure aan en stel uw eigen pakket samen. 

button-tarieven-aanvragen.png

 

Meer informatie?

Heeft uw vragen of wilt u meer weten over deelname en/of promotie mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Button-contact.png
Hoofdmediapartner
Mediapartners