Nieuws
21 september 2017

Oracle levert backofficeoplossing in cloud aan ONVZ

Ict-concern Oracle heeft zorgverzekeraar ONVZ uit Houten voorzien van een backofficesysteem in de cloud. Bij de implementatie van de cloudoplossing werd de zorgverzekeraar ondersteund door Oracle-partner Truston die eveneens in Houten is gevestigd.

Eerder werkte de zorgverzekeraar met een zelfontwikkeld backofficesysteem. Dit was inmiddels twintig jaar oud en complex om te onderhouden. Zo kostte het veel tijd om ervoor te zorgen dat het systeem voldeed aan de snel en vaak veranderende wetgeving waar ONVZ mee te maken heeft. Doorgaan met deze oplossing zou binnen korte tijd om nog meer maatwerk vragen met hoge bijkomende kosten.

Verder wilde ONVZ geen tijd meer kwijt zijn aan het onderhouden van een on-premise-systeem. De organisatie stelde daarom als eis dat het nieuwe systeem moet draaien in de cloud. Om efficiënter te kunnen werken, moest het bovendien mogelijk zijn om het backofficesysteem te integreren met een crm-systeem, zodat alle klantinformatie in één omgeving te vinden is.

Lees meer >>

FacebookTwitterLinkedinMailPrint

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners