Haal meer uit uw beursdeelname

Zet je beursdeelname extra kracht bij door de inzet van één of meerdere promotiemiddelen voor, tijdens of na de beurs. Door het inzetten van een totaalcampagne verhoogt je jouw bereik naar je doelgroep. Met een promotiepakket ben je verzekerd van verschillende exposuremogelijkheden voor, tijdens en na beurs.

Zes redenen om promotiemiddelen in te zetten

 

  • Verhoog jouw bereik
  • Genereer meer leads
  • Val extra op tussen jouw concurrenten
  • Vergroot jouw naamsbekendheid
  • Trek de juiste doelgroep naar jouw stand
  • Kom voorafgaand aan de beurs al in contact met jouw doelgroep

 

De promotiepakketten en –middelen helpen je eenvoudig met het bereiken van jouw promotiedoel- stellingen.

  • Imago: profileren of veranderen van het eigen imago
  • Bekendheid: creëren van meer bekendheid (bereik in de markt) voor eigen naam of merk
  • Bezoek: ontvangen van zoveel mogelijk bezoekers op de stand en genereren van zoveel mogelijk leads
  • Inhoud: overbrengen van kennis over een product of dienst
  • Netwerk: onderhouden van contacten met potentiële en bestaande klanten, eventueel in samenwerking met partners



Losse promotie items

Wil je weten welke items het meeste overeenkomen met jouw doelstellingen? Vraag hier de brochure aan en stel je eigen pakket samen. 

deelnamemogelijkheden-button.png

 
Nieuw! Thema pakketten

Wil je jouw organisatie profileren als kennispartij op basis van een specifiek thema? Kies dan voor thema sponsoring!

button-lees-meer.png

Meer informatie?

Heeft uw vragen of wilt u meer weten over deelname en/of promotie mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Button-contact.png
Hoofdmediapartner
Mediapartners